Monday, June 15, 2009

Despre ASE

(un post frustrat, deci daca esti intr-o stare buna si vrei sa ramai asa, mai bine nu-l citi)

M-am hotarat, cel putin ca sa ma descarc, sa imi spun off-ul pe blog, pentru ca m-am saturat sa fiu tratata ca ultimul om intr-o institutie care se considera (pe nedrept) de prestigiu.

- m-am saturat sa mi se tranteasca usa in nas
- m-am saturat sa nu mi se dea informatii telefonic, sau mai rau sa mi se ridice telefonul si in doua secunde sa fie inchis la loc (ca vreo secretara frustrata e obosita) mai ales atunci cand nu exista informatii pe site
- m-am saturat sa stau la cozi si sa respect un program imbecil care eventual mai e si o data pe saptamana (studentii de la Masterul X au program la secretariat doar joi de la ora x la y)
- m-am saturat sa ma decid la fiecare inceput de semestru ca un anume curs nu merita atentia din cauza profesorului si a modului sau de predare (Se intampla mai mult decat frecvent)
- m-am saturat ca toti (ok, aproape toti) looser-ii care termina ASE-ul sa devina profesori (ma afecteaza in mod principal ca sunt profesorii mei).
- m-am saturat sa studiez materii care nu ma ajuta deloc doar pentru ca vreun taran care ar trebui sa lucreze pamantul (judecand dupa jeg-ul de sub unghii cu care s-a prezentat la examen, poate chiar asta face uneori) vrea sa devina mare cadru universitar in ASE.
- m-am saturat sa cersesc atentie, hartii, informatii etc

Oare cand va fi si ASE-ul asta o institutie care isi va trata cu respect studentii? Oare cand secretarele isi vor da seama ca sunt acolo pentru studenti si nu invers? Oare cand...? Oare cand...? Lista continua la infinit.

Stau si ma intreb, daca in mijlocul unui program ar trebui sa renunt sau ar trebui sa mai suport inca un an cu aceleasi atitudini...

Cred ca si speranta o sa moara inainte ca "fabrica de bani" ASE sa se schimbe.

Moru

p.s.: si totusi trebuie sa recunosc ca in 5 ani s-au schimbat doua lucruri (cam putine zic eu pentru 5 ani, da hai sa nu ii demotivam)

- nu mai exista taxele infernale de la fiecare inceput de semestru si din perioada restantelor. Si-au dat seama si academicienii ca in lumea reala (in care ei sigur nu traiesc) se pot face si plati on line, si la ghiseele bancilor si mai ales fara a fi nevoit sa fii client al bancii care probabil cotizeaza cel mai mult la ASE
- nu mai trebuie sa stai la coada la secretariat sa iei formularul de restante, pe care paoi sa il completezi, dupa care sa il duci la loc sa il semneze, dupa care sa platesti restantele, dupa care sa il aduci din nou la secretariat (v-am pierdut pe drum? asa se pierd si studentii pe coridoarele ASE-ului cand sunt trimisi de la un birou la altul)

2 comments:

raluca said...

gagico, de abia astept sa mai scrii:) mai ales acum cu plecatul, este important sa citesc ce iti trece prin cap:D
t pup cu mult drag si ne vedem de dimineata

Raluca

ioana said...

interesant blogul felicitari pt articole